اولین رویداد کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

اولین رویداد کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

نخستین «رویداد کافه دانش» بانک صنعت و معدن، در سطح ستاد و شعب تهران و البرز این بانک برگزار شد. در رویداد یک روزه کافه دانش بانک صنعت و معدن خبرگان و سفیران دانش حوزه نظارت بر طرح‌ها حضور داشتند و به بحث و تبادل‌نظر و ارائه راهکارهای عملیاتی بانک در این حوزه پرداختند. هدف از برگزاری کافه دانش، خلق و به‌اشتراک‌گذاری دانش برای حل مشکلات و چالش‌های کلیدی شناسایی شده در معاونت نظارت بر طرح‌ها بود که نتایج مطلوبی را به همراه داشت.

blank

بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن، بانکی توسعه‌ای و تخصصی در حوزه صنایع و معادن کشور می‌باشد که ازطریق تسهیلگری حرفه‌ای در ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره‌ای به طرح‌های بزرگ زیرساختی کشور و ایجاد و توسعه صنایع کوچک، متوسط و بزرگ با اولویت بخش خصوصی در توسعه پایدار کشور شامل بهبود ارزش افزوده و بهره‌وری صنایع، افزایش اشتغال، توسعه متوازن منابع بر اساس مزیت‌های رقابتی منطقه‌ای و بهبود زیرساخت‌های توسعه اقتصادی، نقش موثر و یکتایی را ایفا می‌کند. در این راستا بانک تعاملی اثربخش با متولیان سیاست‌گذاری توسعه اقتصادی کشور دارد و ارزش‌آفرینی خود را با اتکا به توانایی‌های سرمایه انسانی، شبکه ارتباطات بین‌المللی و ملی و ایجاد شرایط مناسب تأمین مالی، تحقق می‌بخشد.
ارزش‌هایی که بانک صنعت و معدن در انجام ماموریت خود به آن ها پایبند است، حساسیت نسبت به اثر بخشی و تخصیص بهینه منابع، سادگی و سرعت ارائه خدمات و تعهد به صیانت از محیط زیست در راستای مسئولیت های اجتماعی می باشند.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

 

نخستین کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

 

نخستین کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =