مدیریت دانش در بانک ملی

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت دانش در بانک ملی

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت دانش در بانک ملی

یکی از رویکردهای گروه مشاوره مدیریت دانش دانا برگزاری دوره های آموزشی عملی و کارگاهی برای تیم متولی مدیریت دانش در سازمان های بزرگ کشور است.
بر همین اساس آموزش های تخصصی مدیریت دانش برای تیم اجرایی مدیریت دانش در بانک ملی ارائه شد. هدف از این دوره های آموزشی آشنایی هرچه بیشتر این تیم با مدل ها، ابزارها و تکنیک های مدیریت دانش و نحوه پیاده سازی آن در سطح بانک بود.

بانک ملی ایران

بانک ملی ایران، دومین بانک بزرگ ایرانی می‌باشد که به لحاظ قدمت و وسعت پس از بانک سپه دومین بانک تجاری دولتی ایران است. این بانک بیشترین ثروت و دارایی را ببن تمام بانک های ایران دارد .

که در سال ۱۳۹۵ با درآمدی بالغ بر ۳۶۴٫۶۵۷ میلیارد ریال، از نظر میزان درآمد سالیانه، به‌عنوان بزرگترین شرکت ایرانی معرفی شده‌است.[۴] این بانک تا قبل از ادغام بانک‌های نظامی ایران و بازگشت دوباره این مقام به بانک سپه، بزرگترین بانک جهان اسلام و خاورمیانه بود.[۵] بانک ملی ایران تا پایان سال مالی ۱۳۹۵ با دارایی خالص ۷۶٫۶ میلیارد دلار و شبکه گسترده‌ای از ۳٫۳۲۸ شعبه بانکی، به عنوان بزرگترین بانک ایران بر پایه میزان دارایی‌ها شناخته شد.[۶] برند بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.[۷] بانک ملی ۳۳۲۸ شعبه فعال در داخل، ۱۴ شعبه فعال و ۴ سابسیدری در خارج کشور و ۱۸۰ باجه دارد. نخستین مدیر عامل بانک ملی ایران دکتر کورت لنیدن بلات آلمانی بود همچنین نخستین نمایندگی بانک در خارج از کشور در سال ۱۳۲۷ در هامبورگ تأسیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =