مدیریت دانش ایرانسل

یکصدمین جلسه آنلاین مدیریت دانش ایرانسل در دوران کرونا

یکصدمین جلسه آنلاین مدیریت دانش ایرانسل در دوران کرونا برگزار شد

شیوع گسترده ویروس کرونا و همه‌گیری آن در چند ماه اخیر بسیاری از پروژه‌های مشاوره‌ای را تحت تاثیر قرار داد به گونه‌ای که برخی از سازمان‌ها اقدامات و فعالیت‌های مشاوره‌ای از جمله مدیریت دانش را به حالت تعلیق درآورند. یکی از عوامل موثر بر این چالش، دورکاری کارکنان در سازمان‌ها بود که شرایط دشواری را برای هماهنگی و اجرای اقدامات پروژه‌ به وجود آورد. اما این چالش در برخی شرکت‌ها با یک رویکرد هوشمندانه مرتفع شد.

برگزاری 100 جلسه آنلاین در بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور

پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در ایرانسل از اوایل امسال و هم زمان با دورکاری کارکنان در این شرکت آغاز شد. ما در این پروژه با همکاری دپارتمان آموزش ایرانسل موفق شدیم تمامی فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در 3 فاز نخست پروژه را طی 7 ماه گذشته به صورت مجازی برگزار کنیم. بدین منظور 2 پلتفرم آنلاین برای برگزاری جلسات تخصیص داده شد و با هماهنگی مثال‌زدنی متولیان مدیریت دانش در واحد آموزش این شرکت، یکصدمین جلسه آنلاین مدیریت دانش ایرانسل در دوران کرونا برگزار شد.

ایرانسل به عنوان نخستین شرکت از مجموعه شرکت‌های MTN و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، به بهترین نحو از ابزارهای فناورانه در راستای پیاده‌سازی مدیریت دانش بهره برد. ادامه اقدامات پروژه استقرار نظام مدیریت دانش در ایرانسل نیز با همین رویکرد تا اواسط سال 1400 ادامه خواهد داشت.

 

برای آگاهی بیشتر درباره پیاده‌سازی مدیریت دانش ما را در شبکه‌های اجتماعی لینکدین، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =