مدیریت دانش در مدیریت صنعتی کرمان

برگزاری دوره آموزشی تخصصی مدیریت دانش در سازمان مدیریت صنعتی کرمان

سازمان مدیریت صنعتی ایران به‌عنوان زیر مجموعه سازمان گسترش صنایع ایران (وزارت صنعت ، معدن و تجارت) بوده و در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمت به سازمان‌ها و مجموعه‌های تولیدی بزرگ و کوچک دولتی و عمومی به طور جدی در بنگاه‌های بخش خصوصی در حوزه های آموزش و مشاوره به فعالیت مشغول است.
نمایندگی استان کرمان سازمان مدیریت صنعتی براساس استانداردهای سازمان مرکز و با استفاده از تمامی ظرفیت اساتید و مشاوران سازمان از سال ۸۸ در استان کرمان به ارائه خدمت مشغول بوده است.

در هفته‌ای که گذشت، سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان با همراهی شرکت مشاوره مدیریت دانش دانا، دوره آموزشی تخصصی مدیریت دانش را برای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این استان برگزار کرد. در این کارگاه آموزشی مدیران ارشد و کارشناسان سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان ، آموزش و پروش استان کرمان، معاونت درمان تامین اجتماعی استان کرمان، بیمارستان سیصد تختخوابی پیامبر اعظم کرمان، بیمارستان دکتر غرضی سیرجان، مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان و چند شرکت خصوصی دیگر حضور داشتند.

 

blank

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی که توسط احمد سپهری ارائه شد، آشنایی مدعوین با مفاهیم مدیریت دانش و نحوه اجرای آن در سازمان بود. از مهم‌ترین سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه آموزشی می‌توان به مفاهیم مدیریت دانش، اهداف و ضرورت‌های مدیریت دانش، مدیریت دانش در اسناد بالادستی کشور و استانداردهای بین المللی، مرور تجربیات موفق مدیریت دانش در صنایع مختلف و مراحل استقرار مدیریت دانش در سازمان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =