استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت داروسازی ابوریحان

استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت داروسازی ابوریحان

نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت داروسازی ابوریحان استقرار یافت. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در کشور است و از مهم‌ترین شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) به شمار می‌آید.

سامانه نرم‌افزاری مدیریت دانش دانا دارای ماژول‌های متعددی است که هریک از آن‌ها در راستای پوشش 5 عنصر اصلی چرخه دانش شامل شناسایی دانش، خلق دانش، ذخیره‌سازی دانش، به اشتراک‌گذاری دانش و به‌کارگیری دانش طراحی شده‌است. این نرم‌افزار جامع‌ترین سامانه مدیریت دانش کشور است که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی دنیا و مبتنی بر راهکارهای هوش مصنوعی طراحی شده است. قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سیستم نرم‌افزاری و کاربردپسند بودن آن موجب شده تا شرکت داروسازی ابوریحان در فرایند پیاده‌سازی مدیریت دانش از آن استفاده کند.

blank

شرکت داروسازی ابوریحان

شرکت داروسازی ابوریحان در سال 1343 با مالکیت شرکت آلمانی شِرینگ (از سال 2006 زیرمجموعه شرکت «بایر» آلمان) و با نام برلیمِد ایران شروع به فعالیت نمود. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارو در ایران و به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده داروهای هورمونی در کشور با قریب به 60 سال سابقه حضور در صنعت داروسازی، نقش بزرگی را در بهبود و پیشرفت این صنعت ایفا می‌نماید.

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه سلامت و بهداشت به‌عنوان یکی از شرکت‌های اصلی زیرمجموعه تیپیکو درزمینه ارائه فرآورده‌های دارویی انسانی و دامی و فعالیت‌های محوری بازرگانی، بازاریابی، تحقیقات و تولید، با تأکید بر دانش و فناوری‌های روز دنیا و زیرساخت‌های کیفی مورد نیاز و با تکیه بر سرمایه انسانی و نیز استانداردهای موردتأیید مراجع ملی و بین‌المللی، جهت رضایت ذی‌نفعان به‌منظور ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط فعالیت می‌نماید.

شرکت داروسازی ابوریحان جهت تولید داروهای انسانی و دامی خود، با تهیه مواد اولیه از معتبر ترین تولیدکنندگان و با رعایت دقیق قوانین GXP و ضوابط و استانداردهای PICS و WHO و همچنین استانداردهای سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی ایران در ساخت و کنترل داروها و همچنین بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللیUSP، BP وEP بهترین محصولات دارویی را با اثربخشی کلینیکی مطلوب، تولید و عرضه می‌نماید.

شرکت داروسازی ابوریحان با هدف ارتقای سطح دانش محوری و یادگیری، اقدام به پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش نموده است و سامانه مدیریت دانش گروه دانا را به‌عنوان بستری مناسب برای افزایش تعاملات سازمانی و پشتیانی از فرایند مدیریت دانش انتخاب کرده است.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =