آغاز پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت دامداران

آغاز پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت دامداران

پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت دامداران آغاز شد.

دامداران یکی از اولین شرکت‌های صنایع لبنی در کشور است که به‌صورت نظام‌مند پیاده‌سازی مدیریت دانش را در دستور کار خود قرار داده است.

گام اول این پروژه باهدف ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش و شناسایی نقاط قوت و قابل‌بهبود طرح‌ریزی‌شده است. در ادامه نیز اقدامات نظیر تدوین ارکان جهت ساز و استراتژی‌های مدیریت دانش، معماری نقشه دانش سازمانی و پیاده‌سازی ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش و پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت دامداران اجرایی خواهد شد.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه نیز همانند تجربیات قبلی، از رویکرد منتورینگ بهره می‌برد تا پس از اتمام پروژه، تیم اجرایی مدیریت دانش و سفیران دانش دامداران، فعالیت‌های مدیریت دانشی در این سازمان را توسعه دهند.

شرکت دامداران

سی‌وچهار سال پیش در بهار سال 1363 فعالیت ما به‌صورت واحد صنفی و کارگاهی در شمال شهر تهران شروع شد. ابتدا محصول ماست را در انواع ماست‌های گاوی و گوسفندی و شیر با بسته‌بندی نایلونی خام و سپس نایلونی پاستوریزه تولید نمودیم و متعاقباٌ تولید دوغ، قره قوروت، بستنی سنتی، لور، کشک، کره، سرشیر و پنیر را اضافه کردیم.

محصولاتمان با ویژگی خاص طبیعی که داشت در همان ساعت‌های اولیه روز در فروشگاه‌ها تمام می‌شد. بعد از گذشت چند سال با استقرار دام‌پروری در شهریار، خود مبادرت به تهیه شیر خام طبیعی نمودیم و نهایتا در سال 1371 در روستای هفت جوی کارخانه تولید لبنیات را مستقر نمودیم.

در حال حاضر مجموعه هولدینگ برند تجاری «دامداران» کارخانجات تولید و بسته‌بندی انواع محصولات لبنی پاستوریزه مدت‌دار و انواع نوشیدنی است. انگیزه و هدفمان از ورود به این صنعت، تهیه لبنیات سالم و متنوع که تا آن روز در ایران وجود نداشت بود که این خودبه‌خود سبب ایجاد کارآفرینی و اشتغال می‌شد.

در تولید این گروه محصولات که نیاز روزانه مردم می‌باشد صداقت، سلامت و طبیعت‌محوری ما سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر ما شد.

مجموعه دامداران مجموعه‌ای مستقل در تهیه شیر خام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و استریل است. شرکت های میامی، سحر، جهان صالح و پارس سان نیز شرکت‌های هم‌گروه دامداران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =