مجله مدیریت دانش دانا

انتشار ویژه‌نامه یلدای مدیریت دانش و نوآوری دانا

ویژه‌نامه مدیریت دانش و نوآوری دانا منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین اهداف مجله مدیریت دانش و نوآوری دانا ارائه به‌روزترین مطالب مدیریت دانش به علاقه‌مندان این حوزه سازمانی است و همکاران ما در گروه مشاوره مدیریت دانش دانا همواره در تلاش‌اند تا به این هدف جامه عمل بپوشانند.

انتشار خلاصه‌ای از اقدامات و به‌روش‌های 10 سازمان برتر 2020 در حوزه مدیریت دانش توسط APQC، ما را بر آن داشت تا به بهانه طولانی‌ترین شب سال، ویژه‌نامه‌ یلدا را تدوین و با شما به‌اشتراک بگذاریم. امیدواریم با الگوگرفتن از تجربیات برترین سازمان‌های دنیا، شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی نیز جایگاه مطلوبی در مدیریت دانش کسب کنند و در مسیر «ارزش‌آفرینی از دانش» قدم بگذارند.

 

آنچه در ویژه‌نامه مدیریت دانش و نوآوری دانا می‌خوانید:

  • مدیریت دانش در تاتا استیل (Tata Steel)
  • مدیریت دانش در دیلویت (Deloitte)
  • مدیریت دانش در آروپ (Arup)
  • مدیریت دانش در آژانس ارتباطات و اطلاعات ناتو (NATO)،
  • مدیریت دانش در اینفوسیس (Infosys)
  • مدیریت دانش در میتر (MITRE)
  • مدیریت دانش در کاگنیزنت (Cognizant)
  • مدیریت دانش در مرسر (Mercer)
  • مدیریت دانش در کپیتال گروپ (Capital Group)
  • مدیریت دانش در تولید و اکتشاف پی تی تی (PTT Exploration and Production)

مجله مدیریت دانش و نوآوری دانا

ما در گروه مشاوره مدیریت دانش دانا به دنبال ارائه راهکاری ارزش آفرین مدیریت دانش هستیم و برای تحقق این مهم، الگوبرداری از تجربیات برترین‌ سازمان‌های دنیا را چراغ راه خود قرار دادیم. همکاران ما همواره در حال جمع‌آوری و مطالعه به‌روزترین مطالب حوزه مدیریت دانش هستند تا با الگوبرداری و بومی‌سازی آن، رویکردها و راهکارهای نه‌چندان کارامد مدیریت دانشی کشور را ارتقا دهند.

کمبود منابع داخلی به‌روز و مفید در زمینه مدیریت دانش ما را بر آن داشت تا دوماهنامه مدیریت دانش و نوآوری دانا را منتشر کنیم. ما در این نشریه تخصصی، آخرین تجربیات و دستاوردهای داخلی و بین‌المللی مدیریت دانش و نوآوری را با علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک می‌گذاریم. رسالت این مجله افزایش آگاهی و اشاعه مدیریت دانش در بین مخاطبان خود در سطح کشور است.

 

دانلود ویژه‌نامه یلدای مجله مدیریت دانش و نوآوری دانا با لینک مستقیم

 

مجله مدیریت دانش دانا

سازمان کیفیت و بهره‌وری امریکا، در ماه مارس 2020 سازمان‌های برتر را به‌صورت غیررسمی معرفی کرد و بر اساس برنامه‌ اولیه قرار بود که برندگان به‌طور رسمی در بیست و پنجمین کنفرانس سالانه مدیریت دانش APQC ، در آوریل سال جاری در هیوستون آمریکا معرفی شوند که به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا این کنفرانس برگزار نشد. 10 شرکت‌ و سازمان برتر این ارزیابی در سال 2020 شامل تاتا استیل (Tata Steel)، دیلویت (Deloitte)، آروپ (Arup)، آژانس ارتباطات و اطلاعات ناتو (NATO)، اینفوسیس (Infosys)، میتر (MITRE)، کاگنیزنت (Cognizant)، مرسر (Mercer)، کپیتال گروپ (Capital Group) و تولید و اکتشاف پی تی تی (PTT Exploration and Production) بودند. تمامی برندگان این جایزه از طریق برنامه‌های پایدار مدیریت دانش، نتایج چشمگیری را به ارمغان آورده‌اند و در سطوح 3، 4 یا 5 بلوغ مدیریت دانش قرار گرفته‌اند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی لینکدین، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =