آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان هرمزگان

آغاز پروژه پباده سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان هرمزگان

پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت گاز استان هرمزگان آغاز شد.

پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در  شرکت از استان هرمزگان آغاز شد. این پروژه با هدف ایجاد نظام مدیریت دانش بر بستر فرایندهای سازمانی این شرکت و مبتنی بر مدل APQC اجرا می‌شود. استقرار نظام مدیریت دانش در گاز هرمزگان در قالب 5 فاز عملیاتی و طی 8 ماه انجام خواهد شد. رویکرد گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه نیز همانند تجربیات قبلی، استفاده از مربی‌گری است تا پس از اتمام پروژه، سفیران دانش فعالیت‌های مدیریت دانشی را در این شرکت ادامه دهند.

شرکت گاز استان هرمزگان

کاربرد گاز طبیعی به عنوان سوخت حرارتی، تنها قسمتی از موارد متنوع کارایی این ماده با ارزش و گرانقدر به شمار می رود. اهمیت اصلی و واقعی گاز طبیعی با توجه به ارزش افزوده فراوان و قابلیت تبدیل به هزاران نوع کالای با ارزش اقتصادی در بخش صنعت به عنوان ماده اولیه و یا منبع انرژی ظاهر می شود. طبق اساسنامه قانونی، شرکت گاز استان هرمزگان به عنوان سی امین شرکت فعال در عرصه گازرسانی (توزیع و فروش گاز) و یکی از سه شرکت وابسته به شرکت ملی گاز در استان، سال ۱۳۸۷ به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران با شناسه ملی ۱۰۸۰۰۱۲۳۷۶۹ و شماره ثبت ۱۴۶۴۳۶ با هدف ارائه خدمات گازرسانی مطلوب و بهینه به استان در جهت اجرا و توسعه شبکه های گازرسانی و بهره مندی هرچه بیشتر صنایع و مردم شریف و ولایت مدار استان از این نعمت خدادادی و موهبت الهی و جایگزین این سوخت پاک و مناسب به جای سایر سوخت های آلاینده و فسیلی در بندر عباس شروع به فعالیت نمود. حوزه تأمین کننده گاز طبیعی در استان هرمزگان در حال حاضر پالایشگاه گاز سرخون واقع در شمال بندرعباس در حوالی روستای نانگ و نیز پالایشگاه گاز گورزین واقع در جزیره زیبای قشم و گاز حاصله از منابع گازی جزیره سیری که در مجموع با ظرفیت تولید اسمی ۱۸ میلیون متر مکعب در روز از طریق خطوط انتقال گاز فشار قوی تحویل شرکت گاز استان هرمزگان جهت توزیع و فروش به مصرف کنندگان خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و نیروگاهها) می گردد.

شرکت گاز استان هرمزگان با وظیفه تحقق اهداف تعیین شده در بخش گاز کشور مبنی بر جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوختها از طریق توسعه شبکه گازرسانی وهدایت جامعه به سمت جایگزینی گاز طبیعی در محدوده استان، هم اکنون مشغول خدمت رسانی به مشترکین و مردم در سطح استان هرمزگان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =