مدیریت دانش در شرکت شیوا

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت شیوا

روزهای آغازین این هفته دوره‌های آموزشی تخصصی مدیریت دانش در شرکت شیوا  و استخراج دانش خبرگان این شرکت را برگزار نمود. این شرکت یکی از نام‌آشناترین شرکت‌های صنعت شیرینی و شکلات است و محصولاتی نظیر پاستیل، ژله و کروسان را با برندهای شیبابا و شیبا تولید می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در یک جای هیجان انگیز

پس از برگزاری  دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت شیوا همکارانمان در شرکت مشاوره مدیریت دانش دانا کیس‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در صنایع غذایی را مورد مطالعه قراردادند که در ادامه خلاصه یکی از آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

هاریبو؛ محبوب‌ترین برند آبنبات و پاستیل

در سال 1920، هانس ریگل شرکت آبنبات‌سازی هاریبو را در شهر بن آلمان تأسیس کرد و در ابتدا تنها کارمند او همسرش و تنها دارایی‌اش یک کیسه شکر و یک کتری مسی و یک اجاق گاز به همراه دانش و تخصص تولید آبنبات‌های رنگی بود. خرس‌های ژلاتینی هاریبو شهرت و ثروت زیادی برای خانواده ریگل‌ها به همراه داشتند، طوری که تجارت دو نفره آن­ها منجر به تأسیس یک کارخانه بزرگ با 160 پرسنل در سال 1930 شد و امروز پس از گذشت 100 سال، هاریبو در بیش از 20 کشور دنیا کارخانه‌های تولیدی دارد و محصولات این شرکت توسط خانواده 7000 نفری در سراسر دنیا به فروش می‌رسد.

با نزدیک به یک قرن تجربه در تولید، هاریبو اکنون رهبر جهانی در  تولید و فروش محصولاتی نظیر پاستیل، آبنبات و آدامس است. توجه به فرایندهای مدیریت دانش مشتریان در کسب این موفقیت در سطح بین المللی نقش بسزایی داشته است. از طرفی ایجاد یک شبکه به‌‌اشتراک‌گذاری آموخته‌ها بین کارخانه‌های تولیدی در سراسر دنیا ارزش افزوده قابل توجهی را برای این برند محبوب به ارمغان آورده است.

آنچه در آشپزخانه‌ای در حومه شهر بن آلمان با یک کیسه شکر و یک کتری مسی و دانش آغاز شد، اکنون به یکی از موفق‌ترین و محبوب ترین برندهای جهانی در بخش شیرینی و شکلات تبدیل شده است.

blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =