اولین دوره آموزشی جامع مدیریت دانش در سال 1401 برگزار شد

اولین دوره آموزشی جامع مدیریت دانش در سال 1401 برگزار شد

اولین دوره آموزشی جامع مدیریت دانش گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در سال 1401 برگزار شد. در این دوره آموزشی جامع مدیریت دانش سرفصل‌هایی همچون آشنایی با مفاهیم مدیریت دانش، مراحل پیاده‌سازی مدیریت دانش و آشنایی با تکنیک‌های کاربردی مدیریت دانش ارائه شد.

در این کارگاه آموزشی دو روزه مدیریت دانش که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، کارشناسان حوزه مدیریت دانش از صنایع نفت، گاز، معدن، برق، خودرو،  مخابرات، ساختمان و تجهیزات پزشکی حضور داشتند.

آموزش جامع مدیریت دانش در سال 1401

آموزش در مدیریت دانش

پیاد‌ه‌سازی مدیریت دانش مستلزم برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر با هدف افزایش آگاهی و همچنین انتقال دانش به‌کارگیری ابزارها و راهکارهای مدیریت دانش به مدیران، دانشکاران و راهبران نظام مدیریت دانش سازمان است.

کلیه نقش‌های مدیریت دانش بنا به وظایف و مسئولیت‌های خود، باید دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را بگذرانند. «گروه مشاوره مدیریت دانش دانا»، بیش از ۲۰ دوره آموزشی مدیریت دانش را در سطوح پایه‌ای و پیشرفته طراحی نموده است. کلیه دوره‌های آموزشی مدیریت دانش ما به‌صورت کارگاهی و با رویکرد مربیگری و یادگیری حین عمل اجرا می‌شوند.

مخاطبین این دوره عبارت بودند از مدیریان و کارشنسان شرکت‌های خصوصی، مدیران و کارشناسان  دستگاه‌های اجرایی و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =