آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت ساختمانی خانه لوتوس

آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت ساختمانی خانه لوتوس

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت ساختمانی خانه لوتوس ​ آغاز شد. استقرار راهکارهای مدیریت دانش در این شرکت با هدف خلق ارزش از دانش و بر بستر فرایندهای سازمانی، طی 12 ماه انجام خواهد شد. تمرکز بر خلق نتایج ملموس و اثربخش با بهره‌گیری از تکنیک‌هاوابزارهای مدیریت دانش از اهداف کلیدی این پروژه به شمار می‌آید.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه از رویکرد منتورینگ استفاده می‌کند تا پس از اتمام پروژه، تیم اجرایی مدیریت دانش و سفیران دانش شرکت ساختمانی خانه لوتوس فعالیت‌های مدیریت دانش را در این شرکت​ ادامه دهند.

معرفی شرکت ساختمانی خانه لوتوس

شرکت ساختمانی خانه لوتوس به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت ساختمان‌های فاخر همواره تلاش می‌کند تا با اتکا بر تجربیات و سوابق مدیران و نیز با بهره‌گیری از نیروهای خلاق و متخصص درجهت ارتقای سطح کیفی ساختمان‌سازی کشور گامی مؤثر بردارد. گروه لوتوس طی چندین سال فعالیت حرفه‌ای در این حوزه، توانسته است تا با رویکرد بروزرسانی اصالت معماری ایرانی، کارنامه‌ قابل‌قبولی در زمینه‌ ساخت‌و‌سازهای مدرن و فاخر از خود بر جای بگذارد. این مجموعه، همواره به‌دنبال خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوین و روزآمد در عرصه‌ ساختمان‌سازی فاخر بوده است. ازاین رو  مدیران این گروه با استفاده از به‌روزترین و کارآمدترین فنون و شیوه‌ها توانسته‌اند به راه‌حل‌های اقتصادی – انتفاعی مناسبی در این حوزه دست یابند و با بومی‌سازی دستاوردهای جهانی در حوزه‌ ساختمان، سودی پایدار برای تمامی ذی‌نفعان تعریف کنند.

چشم‌انداز لوتوس تبدیل شدن به سازنده پیشروی ساختمان‌های مسکونی فاخر و توسعه آن به عرصه‌های شهرسازی، گردشگری، و سلامت، فراتر از مرزهای تهران و ایران است.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =