آغاز پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت مهندسی و توسعه گاز

آغاز پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت مهندسی و توسعه گاز

پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت مهندسی و توسعه گاز آغاز شد. این شرکت یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران است که بر اساس نظام اجرایی طرح‌های صنعت نفت پایه‌گذاری شده است و به عنوان یکی از شرکت‌های مهندسی و ساخت طرح‌های صنعت نفت و گاز کشور، مسئولیت مطالعات فنی، اقتصادی، مهندسی پایه و تفصیلی، تامین منابع و مدیریت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب شرکت ملی گاز ایران را د بر عهده دارد.  گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه نیز همانند تجربیات قبلی، از رویکرد منتورینگ بهره می‌برد تا پس از اتمام پروژه، سفیران دانش شرکت مهندسی و توسعه گاز فعالیت‌های مدیریت دانشی را در این سازمان ادامه دهند.

راهکارهای مدیریت دانش

شرکت مهندسی و توسعه گاز

شرکت مهندسی و توسعه گاز تلاش می‌کند تا از طریق توسعه بسترهای همکاری فنی و تجاری با شرکت های بخش خصوصی و دولتی اعم از داخلی و خارجی به شرکت ملی گاز ایران کمک می کند تا زیرساخت های لازم برای تامین پایدار انرژی گاز کشور و صادرات آن را توسعه دهد. تبدیل شدن به یکی از سازمان های پروژه محور حوزه صنعت گاز در کلاس جهانی از طریق توسعه قابلیت­های سازمانی و شبکه­های همکاری ملی و بین­ المللی چشم انداز این شرکت است. دامنه فعالیت این شرکت شامل موارد  زیر است:

 

  •  انجام کلیه امور مهندسی اعم از بنیادی (پایه) و تفصیلی در خصوص طرح های ابلاغی.
  •  طراحی، نظارت و اجرای کلیه عملیات مهندسی و ساختمان از جمله احداث و توسعه سیستم های تولید و جمع آوری و انتقال گاز، تأسیسات سرچاهی، پالایشگاهها و تأسیسات نم زدایی، خطوط انتقال، تغذیه و توزیع گاز، ایستگاه های تقویت و تقلیل فشار گاز، سیستم های مخابراتی، تلمبه خانه، کارهای ساختمانی و زیربنایی و انواع سازه های دریایی و تأسیسات مربوطه در داخل و خارج کشور.
  • انجام کلیه امور مربوط به تدارکات و تأمین اقلام مورد نیاز طرح ها و پروژه ها از داخل و خارج کشور.
  •  انجام هر گونه فعالیت علمی، فنی، مالی، بازرگانی و خدماتی که برای توسعه شرکت لازم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =