عملکرد دانا در لینکدین

عملکرد دانا در لینکدین، سال ۱۴۰۰

عملکرد دانا در لینکدین، سال ۱۴۰۰

در سال گذشته نیز همانند سال های پیشین گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در زمینه تولید محتوای تخصصی مدیریت دانش تلاش بسیار زیادی کرد.
برای این مهم، جدیدترین مقالات تخصصی مدیریت دانش به‌صورت روزانه در وب سایت و صفحه لینکدین دانا دانا منتشر شد.
ماحصل این تلاش تدوین ۲۸۰ محتوای تخصصی مدیریت دانش در ۲۴۸ روز کاری سال گذشته بود، یعنی به طور میانگین، در هر روز ۱.۱۳ مطلب در لینکدین دانا منتشر شد.

عملکرد دانا در لینکدین، در سال ۱۴۰۰که گذشت:

219846 کلمه محتوای تخصصی در زمینه مدیریت دانش تولید کردیم
355956 بار دیده شد
10534 لایک شد
1486 کامنت ثبت شد

مطالعه این مقاله‌ها به شما کمک می‌کند تا با آخرین مفاهیم، نمونه‌ها، ابزارهای و تکنیک‌ها و دستاوردهای مدیریت دانش در سطح دنیا آشنا شده و از آن استفاده کنید. در صورت تمایل برای انتشار مطالب تخصصی خود در وب سایت گروه مشاوره مدیریت دانش دانا با همکاران ما در تماس باشید.

عملکرد دانا در لینکدین
عملکرد دانا در لینکدین

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

شرکت مشاوره مدیریت دانش دانا(سهامی خاص)، متشکل از مشاورین، اساتید دانشگاه و کارشناسان خبره، به پشتوانه تیم خبره خود که از 1386 در حوزه مدیریت سرمایه های فکری و مدیریت دانش در حال فعالیت هستند، تجربه راهبری راهکارهای مدیریت دانش در بیش از 10 صنعت اصلی کشور را در کارنامه‌ دارد.
ما در گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در استقرار راهکارهای مدیریت دانش، در نقش‌های طراح، مشاور، مربی، تسهیلگر، مجری و آموزش‌دهنده در کنار راهبران مدیریت دانش سازمان قرار می‌گیریم و همراه با سازمان, تمام تلاش خود را در راستای جامه عمل پوشاندن به رسالتمان که همان «ارزش آفرینی از دانش» برای سازمان است، انجام می دهیم.

عملکرد دانا در سال 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =