برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در پتروشیمی تخت‌ جمشید پارس

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در پتروشیمی تخت‌ جمشید پارس

همزمان با استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه، دوره آموزشی مدیریت درس‌آموخته در این شرکت برگزار شد. این دوره آموزشی مدیریت دانش در پتروشیمی تخت‌ جمشید پارس به مدت یک روزه با حضور خبرگان و متخصصان این شرکت در عسلویه برگزار شد و سرفصل‌هایی همچون مرور مفاهیم مدیریت دانش، مدیریت درس‌آموخته و فرایند ثبت تجربیات در این دوره ارائه شد.

معرفی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه

شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه یکی از تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در عسلویه است. این شرکت درراستای توسعه اقدامات مدیریت دانش خود پس از بررسی سامانه‌های نرم‌افزاری موجود در کشور، نرم‌افزار مدیریت دانش دانا را برگزید.

سامانه نرم‌افزاری مدیریت دانش دانا دارای ماژول‌های متعددی است که هریک از آن‌ها در راستای پوشش 5 عنصر اصلی چرخه دانش شامل شناسایی دانش، خلق دانش، ذخیره‌سازی دانش، به اشتراک‌گذاری دانش و به‌کارگیری دانش طراحی شده است. این نرم‌افزار یکی از جامع‌ترین سامانه مدیریت دانش کشور است که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی دنیا و مبتنی بر راهکارهای هوش مصنوعی طراحی شده است. برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سیستم نرم‌افزاری و کاربرپسند بودن آن موجب شده تا شرکت پتروشیمی تخت جمشید در فرایند پیاده‌سازی مدیریت دانش از آن استفاده کند. شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه با هدف تولید انواع محصولات پلی استایرن در سال 1392 توسط بخش خصوصی تاسی شده است. این واحد فرآیندی تحت لایسنس شرکت تویو ژاپن، با هدف تولید 65000 تن پلی استایرن معمولی گرید High Heat ، در 8000 ساعت عملیاتی سالانه، و تولید 65000 تن در سال از گریدهای Normal Flow،High Flow  ،High Strength & High Cycle و همچنین 35000 تن در سال تولید گرید High Strength & Good Moldability طراحی شده است. سرویس های جانبی موردنیاز شامل گاز سوختی، آب بدون املاح (DM)، برق، بخار، ازت و غیره توسط واحد یوتیلیتی مجتمع و نیز پتروشیمی دماوند تأمین می‌شود.

 

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شش =