انتشار پانصدمین مقاله تخصصی مدیریت دانش در وب سایت دانا

انتشار پانصدمین مقاله تخصصی مدیریت دانش در وب سایت دانا

به همت همکاران پر تلاش دانا، «پانصدمین مقاله تخصصی مدیریت دانش» در وب سایت گروه مشاوره مدیریت دانش دانا منتشر شد. آگاهی‌‌‌بخشی یکی از ارزش‌های چهارگانه گروه داناست و مفتخریم در راستای تحقق این مهم، آخرین مقالات کاربردی  مدیریت دانش در سطح دنیا را با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم. *

درباره ما

شرکت مشاوره مدیریت دانش دانا (سهامی خاص)، از مشاورین خبره، اساتید دانشگاه و کارشناسان باتجربه در حوزه مدیریت دانش تشکیل شده است و به پشتوانه سرمایه‌های فکری خود، از سال 1389 تاکنون تجربه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در بیش از 10 صنعت اصلی کشور را در کارنامه‌ دارد.

ما در گروه مشاوره مدیریت دانش دانا برای پیاده‌سازی مدیریت دانش، در نقش‌های طراح، مشاور، مربی، تسهیل‌گر، مجری و آموزش‌دهنده در کنار سازمان‌ها قرار می‌گیریم و درراستای تحقق رسالتمان یعنی «ارزش‌آفرینی از دانش» تلاش می‌کنیم.

ارزش‌های دانا

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا با ارائه خدمات گسترده در حوزه مدیریت دانش، افتخار همکاری با نهادها و سازمان‌های متعددی را در کارنامه دارد. ارزشمندترین نتیجه برای گروه دانا، افزایش بهره‌وری، بهبود تصمیم‌گیری، ارتقاء رضایت ذی‌نفعان و درنهایت رشد پایدار سازمان شما است و برای نیل به نتایج مذکور، دانا همراه و مشاور همیشگی سازمان شما خواهد بود. پاسخ به نیاز و دغدغه اصلی سازمان درزمینه مدیریت دانش و طراحی شرح خدمات متناسب با آن، از مهم‌ترین ارزش‌های ما در ارائه خدمات به مشتریان است.

 

* پانصد مقاله تخصصی مدیریت دانش را در لینک زیر مطالعه کنید:

https://www.danakm.com/%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =