نرم افزار مدیریت دانش دانا

استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا در شرکت مهندسی نرم افزار هلو

استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا در شرکت هلو

نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت مهندسی نرم افزار هلو استقرار یافت. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت نرم‌ افزارکشور سیستم مدیریت دانش گروه دانا را به عنوان بستری مناسب برای افزایش تعاملات سازمانی و پشتیانی از فرایند مدیریت دانش انتخاب کرد.

سامانه مدیریت دانش دانا دارای ماژول‌های متعددی است که هر یک از آن‌ها در راستای پوشش 5 عنصر اصلی چرخه دانش شامل شناسایی دانش، خلق دانش، ذخیره‌سازی دانش، به اشتراک‌گذاری  دانش و بکارگیری دانش طراحی شده‌است. این نرم افزار جامع‌ترین سامانه مدیریت دانش کشور است که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی دنیا و مبتنی بر راهکارهای هوش مصنوعی طراحی شده است. قابلیت‌های منحصر به فرد این سیستم نرم‌افزاری و کاربردپسند بودن آن موجب شده تا شرکت مهندسی نرم افزار هلو در فرایند پیاده‌سازی مدیریت دانش از آن استفاده کنند.

 

blank

شرکت مهندسی نرم افزار هلو

شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1377 با  بکارگیری کارشناسانی مجرب و مسلط به کلیه نرم افزار های تولیدی گروه شرکت های طرفه نگار  همواره آماده خدمت به مشتریان گرامی می باشد.
نرم افزارهای مالی هلو که توسط این شرکت عرضه می شود دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از 200 گروه شغلی می باشد.

برخی از خدمات شرکت مهندسی نرم افزار هلو عبارتند از :

1) مشاوره و راهنمایی تلفنی : مشتریان جهت خرید نرم افزار متناسب با نیازهای خود می توانند به صورت تلفنی توسط مهندسان فروش مشاوره دریافت نمایند .

2) مشاوره و راهنمایی حضوری (دمو) : جهت دریافت مشاوره حضوری در خصوص نرم افزار ، مشتریان می توانند با تعیین وقت قبلی و با حضور در محل شرکت با کارایی نرم افزار از نزدیک آشنا شوند. کارشناسان این واحد، طی جلسات مذاکره با متقاضیان، نیاز سازمان یا شرکت آنها به هر یک از نرم افزارها را تشخیص داده و آنگاه نرم افزار مناسب را به آنان عرضه می کنند.

3) فروش از طریق همکاران در سراسر کشور : گروه شرکت های طرفه نگار دارای بیش از 500 همکار فروش و خدمات در سراسر کشور می باشد که بر حسب نوع همکاری وظیفه مشاوره، فروش و ارائه خدمات لازم به متقاضیان رابر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =