آغاز پروژه استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در بانک صنعت و معدن

آغاز پروژه استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در بانک صنعت و معدن

پس از پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز و اثربخش تکنیک‌های مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن، پروژه استقرار نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در بانک صنعت و معدن آغاز شد. در این پروژه، سامانه نرم‌افزاری مدیریت دانش دانا جایگزین نرم‌افزار پیشین شده و کلیه اطلاعات به سامانه جدید مهاجرت می‌کند. این پروژه با هدف ارتقاء قابلیت‌های نرم‌افزار مدیریت دانش، یکپارچه‌سازی سیستم مدیریت دانش با سایر سامانه‌های مرتبط در بانک و بهبود سطح مشارکت دانشکاران طی 5 ماه اجرایی خواهد شد.

سامانه نرم‌افزاری مدیریت دانش دانا دارای ماژول‌های متعددی است که هریک از آن‌ها درراستای پوشش 5 عنصر اصلی چرخه دانش شامل شناسایی دانش، خلق دانش، ذخیره‌سازی دانش، به اشتراک‌گذاری دانش و به‌کارگیری دانش طراحی شده است. این نرم‌افزار یکی از جامع‌ترین سامانه مدیریت دانش کشور است که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی دنیا و مبتنی بر راهکارهای هوش مصنوعی طراحی شده است. برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سیستم نرم‌افزاری و کاربرپسند بودن آن موجب شده تا بانک صنعت و معدن پس از بررسی سامانه‌های تخصصی مدیریت دانش موجود در کشور، نرم‌افزار مدیریت دانش دانا را انتخاب کرده در فرایند پیاده‌سازی مدیریت دانش از آن استفاده کند.

معرفی بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن بانک دولتی ایرانی است، که در سال ۱۳۶۲ با ادغام سه بانک صادرات دولتی و سه صندوق سرمایه‌گذاری، تأسیس شد و هم‌اکنون تمرکز اصلی آن بر ارائه خدمات بانکداری خرد و بانکداری شرکتی و وام‌های صنعتی معطوف می‌باشد. شعبه مرکزی این بانک در شهر تهران  قرار دارد و هم‌اکنون دارای ۵۵ شعبه و ۱۳۰۰ کارمند می‌باشد. بانک صنعت و معدن در سال ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، در رتبه ۶۱ از بزرگترین شرکت‌های ایرانی (از لحاظ میزان درآمد) قرار گرفت.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + چهارده =