آغاز پروژه مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن

آغاز پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن

پروژه “پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن آغاز شد. هدف از اجرای  این پروژه ایجاد فرایندهای نظام‌مند مدیریت دانش در این بانک توسعه‌ای است. ما در این پروژه پس از شناسایی نیازهای مدیریت دانشی در واحدهای مختلف بانک به اجرای تکنیک‌ها و ابزارهای مدیریت دانش می‌پردازیم. رویکرد گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه نیز استفاده از مربی‌گری است تا پس از اتمام پروژه، سفیران دانش بانک صنعت و معدن فعالیت‌های مدیریت دانشی را در این بانک ادامه دهند.

بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن، بانکی توسعه ای و تخصصی در حوزه ی صنایع و معادن کشور می باشد که از طریق تسهیل گری حرفه ای در ارائه خدمات مالی، بانکی و مشاوره ای به طرح های بزرگ زیر ساختی کشور و ایجاد و توسعه ی صنایع کوچک، متوسط و بزرگ با اولویت بخش خصوصی در توسعه پایدار کشور شامل بهبود ارزش افزوده و بهره وری صنایع، افزایش اشتغال ،توسعه متوازن منابع براساس مزیت های رقابتی منطقه ای و بهبود زیرساخت های توسعه اقتصادی، نقش موثر و یکتایی را ایفا می کند. در این راستا بانک تعاملی اثر بخش با متولیان سیاست گذاری توسعه اقتصادی کشور دارد و ارزش آفرینی خود را با اتکا به توانایی های سرمایه انسانی، شبکه ی ارتباطات بین المللی و ملی و ایجاد شرایط مناسب تامین مالی، تحقق می بخشد.
ارزش هایی که بانک صنعت و معدن در انجام ماموریت خود به آنها پایبند است، حساسیت نسبت به اثر بخشی و تخصیص بهینه منابع، سادگی و سرعت ارائه خدمات و تعهد به صیانت از محیط زیست در راستای مسئولیت های اجتماعی می باشند.

اهدف پروژه مدیریت دانش

جانشین پروری و تسهیم دانش از اهداف کلان بانک به شمار می‌آید. پروژه” پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش ” با هدف تحقق این هدف تعریف شده و توسط گروه مشاوره مدیریت دانش دانا اجرا خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =