نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک

سومین نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک

از روز سه شنبه (۱۷ دی) تا پنجشنبه، سومین نمایشگاه زنجیره تامین صنایع لاستیک در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و بازیگران اصلی این صنعت به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند. شرکت مشاور مدیریت دانش دانا هم به دعوت شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک که متولی برگزاری این نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک است، کارگاه آموزشی با موضوع “مدیریت دانش در صنعت لاستیک” را در جمع بزرگان این صنعت برگزار خواهیم کرد.

شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک در سال ۱۳۶۷ و به منظور دست‌یابی به تکنولوژی ساخت قطعات لاستیکی در داخل کشور، جلوگیری از خروج ارز و تشویق سرمایه‌گذاری در صنایع داخلی با بهره‌گیری از توان تخصصی مهندسان، محققان و ایجاد ارتباط عمیق میان صنعت و دانشگاه، به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات مهندسی، تحقیقاتی، آموزشی و اطلاع رسانی در صنایع لاستیک کشور، تأسیس شد.

اهداف شرکت عبارتند از:

  • انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در زمینه‌های بهبود و توسعه‌ی فناوری تولید محصولات لاستیکی، به‌ ویژه تایرانواع خودروهای سبک و سنگین
  • آموزش و ارتقاء سطح دانش کارشناسان و تکنیسین‌های صنعت لاستیک‌سازی

سه شنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ هتل المپیک، سالن هگمتانه * بازدید از نمایشگاه و شرکت در دوره های آموزشی رایگان است و در پایان به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =