جایگاه برتر مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در جشنواره شهید رجایی

جایگاه برتر مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در جشنواره شهید رجایی

جایگاه برتر مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در جشنواره شهید رجایی

بانک صنعت و معدن در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی وزارت امور اقتصادی و دارایی در میان بانک‌های کشور به عنوان بانک برتر کسب نمود و مورد تقدیر معاون رییس جمهور و وزیر اقتصاد قرار گرفت. استقرار مدیریت دانش در بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از “بهترین اقدامات”  این بانک در سال گذشته شناخته شد. فرایندهای اجرایی مدیریت دانش در این بانک توسعه توسط گروه مشاوره مدیریت دانش دانا از 2 سال پیش آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش شاتا وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای جزء «ب» بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 1400و بر اساس تصویب ستاد جشنواره، در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 1399 این بانک را به عنوان بانک برتر مورد تقدیر قرار داد.
بنا بر این گزارش فرهاد دژپسند انجام وظایف سازمانی در جهت بهبود و ارتقا عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین همت و مساعی ارزشمند مدیرعامل و پرسنل بانک صنعت و معدن را از دلایل انتخاب این بانک به عنوان بانک برتر در جشنواره شهید رجایی سال 1400 این وزارتخانه اعلام کرد.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور هم در مراسم تقدیر از برترین های جشنواره شهید رجایی وزارت اقتصاد با تجلیل از سازمان ها و دستگاه های برتر منتخب جشنواره شهید رجایی خاطر نشان کرد: اقدام خوب وزارت اقتصاد که هر سال به صورت ویژه عملکرد مجموعه های مختلف وزارتی را مورد ارزیابی قرار می دهد و نتیجه درون دستگاهی خود را هر سال منتخب و اعلام می کند، کار بسیار ارزشمندی است.
گفتنی است تمرکز بر وصول مطالبات، افزایش 72درصدی پرداخت تسهیلات ریالی، عدم ایجاد تعهدات ارزی جدید در راستای اجرای تکالیف مجمع، پیاده سازی حاکمیت شرکتی، آغاز پیاده سازی بانکداری دیجیتال، عدم اضافه برداشت از حساب های بانک نزد بانک مرکزی، تأمین مالی 40 شرکت دارویی در راستای مقابله با پاندمی کرونا، تدوین و تصویب برنامه راهبردی پنج ساله بانک، تمرکز بر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و نیز تسهیلات تکمیلی به طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد، افتتاح 8 محصول و خدمت جدید بانکی در راستای پیاده سازی بانکداری دیجتال، اجرای مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، پیاده سازی چرخه بهره وری در بانک، اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح فرایندهای بانک در جهت مشتری محوری، شایسته گزینی و تربیت مدیران آینده و استقرار مدیریت دانش در بانک بخشی از مهمترین اقدامات و رخدادهای سال 1399 در بانک صنعت و معدن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =