سومین دوره جامع مدیریت دانش دانا برگزار شد

سومین دوره جامع مدیریت دانش دانا برگزار شد

سومین دوره جامع مدیریت دانش دانا با حضور علاقه‌مندان این حوزه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ارائه مفاهیم کلیدی برای پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان بود. در این دوره بیش از 20 نفر از کارشناسان مدیریت دانش از صنایع و سازمان‌های دولتی و خصوص حضور داشتند. این دوره آموزشی مدیریت دانش با همکاری شرکت دانش انطباق سیستم (آکادمی DAS انگلستان) برگزار شد و برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر توسط سازمان ملی استاندارد صادر شد.

اگر علاقه‌مند به حضور در دوره‌های آموزشی گروه مشاوره مدیریت دانش دانا هستند با شماره 88195193، واحد آموزش دانا تماس بگیرید.

اهمیت آموزش در مدیریت دانش

پیاد‌ه‌سازی مدیریت دانش مستلزم برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر با هدف افزایش آگاهی و همچنین انتقال دانش به‌کارگیری ابزارها و راهکارهای مدیریت دانش به مدیران، دانشکاران و راهبران نظام مدیریت دانش سازمان است. کلیه نقش‌های مدیریت دانش بنا به وظایف و مسئولیت‌های خود، باید دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را بگذرانند. «گروه مشاوره مدیریت دانش دانا»، بیش از ۲۰ دوره آموزشی مدیریت دانش را در سطوح پایه‌ای و پیشرفته طراحی نموده است. کلیه دوره‌های آموزشی مدیریت دانش ما به‌صورت کارگاهی و با رویکرد مربیگری و یادگیری حین عمل اجرا می‌شوند. مخاطبین این دوره عبارت بودند از مدیریان و کارشناسان شرکت‌های خصوصی، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =