دوره آموزشی مدیریت دانش

آموزش مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی

پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی امری بسیار مهم است. یکی از اقدامات اصلی مدیریت دانش در این سازمان‌ها  «آموزش» مدیریت دانش است. پس از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری و اشاره به «دانش بنیان کردن نظام اداری ازطریق به‌کارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات»، موضوع مدیریت دانش در بخش دولتی و دانش­‌محور شدن نظام اداری به یکی از دغدغه‌های سازمان‌­های دولتی به‌ویژه سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌عنوان متولی این موضوع، تبدیل شده است. در همین راستا، امور نظام‌های مدیریتی سازمان اداری و استخدامی کشور مسئول تدوین و تنظیم نظام‌نامه مدیریت دانش در دستگاه‌‌های اجرایی کشور شد و ویرایش اول این نظام‌نامه را تدوین کرد.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا با همکاری جمعی از خبرگان شاغل در نظام اداری کشور و اساتید برجسته دانشگاه‌های معتبر اقدام به طراحی دوره آموزش مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی نموده است. این دوره آموزشی با عنوان ” استقرار مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی”   مبتنی بر دستورالعمل مذکور طراحی شده است. هدف از برگزاری این دوره، آشنایی متولیان مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی با مفاهیم، ساختار و مدل استاندارد موردنظر نظام‌نامه مدیریت دانش سازمان اداری و استخدامی برای پیاده‌سازی مدیریت دانش است.

 

 

گروه دانا برای آموزش مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی از اساتید خبره این حوزه بهره می‌برد تا موضوعات موردنظر با کیفیت مطلوبی به تیم مدیریت دانش سازمان منتقل شود. ما در گروه مشاوره مدیریت دانش دانا علاوه بر این دوره آموزشی، راهکار مناسبی را برای استقرار نظام جامع مدیریت دانش مبتنی بر مدل APO با رویکرد کوچینگ طراحی کردیم که کاملا منطبق بر دستورالعمل مدیریت دانش سازمان اداری و استخدامی است و می‌تواند نقش به‌سزایی در ارزش‌آفرینی از دانش داشته باشد.

برای مطالعه مطالب تخصصی پیرامون پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های دولتی، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 13 =