آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی

آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

در این خبر به بررسی آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی می‌پردازیم.

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی آغاز شد. پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش این شرکت با هدف بهبود و توسعه مدیریت دانش بر بستر فرایندهای سازمانی و مبتنی بر مدل APQC  و نظام‌نامه مدیریت دانش دستگاه‌های اجرایی در 5 فاز عملیاتی و طی 12 ماه انجام خواهد شد.

تمرکز بر خلق نتایج ملموس و اثربخش با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و ابزارهای مدیریت دانش از اهداف کلید این پروژه به شمار می‌آید. گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه نیز همانند تجربیات قبلی، از  رویکرد منتورینگ استفاده می‌کند تا پس از اتمام پروژه، سفیران دانش فعالیت‌های مدیریت دانشی را در سطح شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی دامه دهند.

 

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی در سال 1342 با تشکیل سازمان آب و برق آذربایجان و با تحت پوشش قرار دادن استان های آذربایجان شرقی و غربی فعالیت خود را آغاز  و از سال 1347 این سازمان به شرکت سهامی آب و برق آذربایجان تغییر نام داد. در سال 1359با تصویب شورای انقلاب تحت عنوان شرکت سهامی آب منطقه‌ای آذربایجان فعالیت خود را ادامه داد. در تاریخ 4/2/64 با تصویب هیئت وزیران به دو شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تبدیل شد.

در جلسه مورخ 1372/6/21 هیئت وزیران و پیشنهاد شماره 48910/1305/505 وزارت نیرو و به استناد ماده 32 قانون توزیع عادلانه آب مصوب سال 1361 نام شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی و اردبیل تغییر و تصویب گردید. ازسال 1386 نیز دراجرای مصوبه شماره 26914 ت 33559 هـ  مورخ 1384/5/11 دو استان تفکیک یافته و نام این شرکت به شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان شرقی تغییر یافته است.

محدوده جغرافیائی تحت مدیریت سازمان آب منطقه ای آذربایجان شرقی شامل استان آذربایجان شرقی با وسعت حدود 45490.88 کیلومتر مربع و نیز قسمتی از استان آذربایجان غربی ( حوزه امور آب ارس ) می باشد. محدوده فعالیت شرکت در قسمت هائی از حوزه های آبریز رودخانه ارس – دریاچه ارومیه و سفید رود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 4 =