آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس

آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس آغاز شد. شرکت پتروشیمی پردیس تولید و عرضه‌کننده محصولات آمونیاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره درخاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان است و در راستای حرکت به سمت تعالی سازمانی، پیاده‌سازی مدیریت دانش را در دستور کار خود قرار داده است. استقرار مدیریت دانش در این شرکت در 7 فاز عملیاتی و طی 12 ماه انجام خواهد شد. گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در این پروژه از رویکرد منتورینگ استفاده می‌کند تا پس از اتمام پروژه، تیم اجرایی مدیریت دانش و سفیران دانش در شرکت پتروشیمی پردیس، فعالیت‌های مدیریت دانش در این شرکت را​ ادامه دهند.

معرفی شرکت پتروشیمی پردیس

حجم بالای تولیدات و فن‌آوری برتر، هماهنگی با استانداردهای زیست‌محیطی، سهولت دسترسی به خوراک گاز طبیعی، خطوط حمل‌و‌نقل دریایی و برخورداری از تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله بارگیری اختصاصی برای صادرات محصول اوره، ازجمله مزیت‌ها و ویژگی‌های این مجتمع بوده که چشم‌انداز روشنی را برای جایگاه این شرکت در بازارهای بین‌المللی ترسیم می‌نماید.

افزایش روزافزون جمعیت انسانی و نیاز به غذای بیشتر از یک‌سو و کاهش وسعت خاک‌های قابل‌کشت و حاصلخیزی آن‌ها از سوی دیگر، جوامع بشری را به کاربرد کودهای شیمیایی سوق داده است. شرکت پتروشیمی پردیـس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول در سال است که درراستای تولید غذای کافی برای مردم دنیا گام‌های بلند و مؤثری برداشته است.

شرکت مشاوره مدیریت دانش دانا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =