پیاده‌سازی تکنیک‌ استخراج دانش تصویری در شرکت انتقال گاز ایران

پیاده‌سازی تکنیک‌ استخراج دانش تصویری در شرکت انتقال گاز ایران

در ادامه اقدامات مرتبط با فاز پیاده‌سازی تکنیک‌هاو ابزارهای مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران، استخراج دانش خبرگان با رویکرد مستندسازی تصویری، در منطقه 9 عملیات انتقال گاز اجرایی شد. بدین منظور پس از شناسایی هفت نفر از خبرگان و متخصصان در حوزه‌های کلیدی «شیرهای خودکار عملیات خط لوله»، تکنیک استخراج دانش تصویری در شرکت انتقال گاز ایران با حضور سفیران دانش این شرکت اجرایی شد.

پروژه استقرار  نظام مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران

شرکت انتقال گاز به‌عنوان بزرگ‌ترین زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران از ابتدای تاسیس شرکت ملی گاز ایران در سال 1344 تحت مدیریت شرکت پالایش و انتقال گاز فعالیت داشته است، این مجموعه عظیم در سال 84 به‌عنوان مدیریت انتقال گاز ازنظر ساختاری از بخش پالایش، تفکیک و در پایان سال 85 به شرکت انتقال گاز تبدیل گردید.

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران از سال 1399 آغاز شده و تا اواخر سال 1401 ادامه دارد. این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های مدیریت دانش در سطح کشور است. گروه مشاوره مدیریت دانش دانا برای پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز ایران از رویکرد منتورینگ بهره می‌برد تا پس از اتمام پروژه، سفیران دانش شرکت انتقال گاز ایران، فعالیت‌های مدیریت دانش را در این سازمان ادامه دهند. باتوجه‌به اینکه شرکت انتقال گاز ایران یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران است، دستورالعمل مدیریت دانش در این شرکت بر اساس دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است.

همانطور که اشاره شد تکنیک استخراج دانش تصویری در شرکت انتقال گاز ایران در نیمه اول سال 1401 عملی شد.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =