پیاده‌سازی تکنیک‌ استخراج دانش تصویری در شرکت آرمان گهر سیرجان

پیاده‌سازی تکنیک‌ استخراج دانش تصویری در شرکت آرمان گهر سیرجان

در ادامه اقدامات پیاده‌سازی تکنیک‌ها و ابزارهای مدیریت دانش در شرکت آرمان گهر سیرجان، مدون‌سازی درس‌آموخته‌ها با روش ویدئویی در دستور کار قرار گرفت. بدین منظور پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت، حوزه‌های دانشی با اولویت بالا انتخاب شد. سپس جلسه‌های آموزشی_توجیهی با خبرگان هر موضوع برگزار شد تا اهداف و روش مدون‌سازی تجربیات برای آن‌ها تبیین شود.در ادامه استخراج دانش تصویری در شرکت آرمان گهر سیرجان نیز تجربیات و درس‌آموخته‌های حوزه‌های مهم سازمانی مانند آتش‌باری، نگهداری و تعمیرات تراک و غیره با همکاری تیم اجرایی مدیریت دانش مدون شد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پیاده‌سازی این تکنیک با رویکرد منتورینگ توسط واحد متولی مدیریت دانش در این سازمان ادامه خواهد داشت.

آشنایی با شرکت آرمان گهر سیرجان

اهم فعالیت‌های موردتوجه شرکت آرمان گهر سیرجان در حوزه کاوش‌های زمینی تعیین شده است. تنوع پروژه‌های این شرکت و منحصر بودن نحوه اجراء آن‌ها با اتکا به تجارب غنی و کادر تخصصی به کار گرفته شده، نشان‌دهنده تعهد ویژه این شرکت به ادامه پویای فعالیتمان است. این فعالیت تنها حرفه ما نیست بلکه عشقمان نیز هست.

اهم فعالیت‌های شرکت آرمان گهر سیرجان عبارت است از انجام کلیه فعالیت‌های مطالعاتی، خدمات فنی و مهندسی مشاوره‌ای، طراحی، اجرائی، طرح و ساخت مدیریت پیمان و همچنین نظارت بر طرح‌های عمرانی در همه زمینه‌ها شامل

  • رشته آب (دربرگیرنده امور مربوط به بندها، سدها، ساختمان نیروگاه آبی، سازه‌های هیدرولیکی و تونل‌های آب، مخازن و شبکه‌های توزیع آب و غیره)
  • رشته حمل‌ونقل دربرگیرنده امور مربوط به ساخت راه‌ها نظیر جاده‌های اصلی و فرعی بزرگراه‌ها راه‌های ریلی، باند فرودگاه، تونل‌ها، پل‌ها، راه‌های زیرزمینی و سیستم‌ها، حمل‌ونقل و عملیات آسفالتی و نظایر آن
  • رشته تأسیسات و تجهیزات دربرگیرنده امور مربوط به خطوط انتقال آب، نفت و گاز، شبکه گازرسانی، تأسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی و غیره.
  • رشته کشاورزی دربرگیرنده امور مربوط درزمینه آبیاری، به‌سازی و اصلاح اراضی، احداث حوضچه‌ها و استخرهای پرورش و تکثیر ماهی، عملیات مربوط در امور دامپروری، شیلات و آبزیان و نظایر آن.
  • رشته ساختمان دربرگیرنده امور مربوط به ساختمان‌ها و ابنیه و غیره.
  • ایجاد کارخانجات، اخذ تسهیلات از بانک‌های داخلی و خارجی، انجام هرگونه عملیات مجاز تجاری، اعتباری، ارزی، ریالی، مالی واقتصادی اعم از خریدوفروش، ترخیص کالا، توزیع و خدمات بازرگانی و فعالیت‌های بازرگانی خریدوفروش سهام سایر شرکت‌ها و مشارکت در بازار بورس
  • استفاده از مواد ناریه و انجام عملیات آتشباری در ارتباط با موضوع فعالیت‌ها.
  • ایجاد تعمیرگاه تخصصی ماشین‌آلات و ارائه خدمات تعمیرگاهی.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =