آغاز پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد

آغاز پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد

پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد آغاز شد. این شرکت یکی از شرکت‌های پیش‌رو صنعت برق کشور در حوزه سیستم‌های مدیریتی از جمله مدیریت دانش است و در سال‌های گذشته اقدامات متنوعی را برای پیاده‌سازی تکنیک‌های مدیریت دانش انجام داده است. هدف از این پروژه توسعه اقدامات مدیریت دانش مانند تدوین ارکان جهت‌ساز و استراتژی‌های مدیریت دانش، تدوین نقشه دانش سازمانی، تحلیل شکاف دانش در حوزه‌های کلیدی و آموزش تخصصی مدیریت دانش و غیره است. پروژه پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد با رویکرد منتورینگ اجرایی می‌شود و تمامی اقدامات این پروژه در راستای پشتیبانی از چشم‌انداز و استراتژی‌های این شرکت  طراحی شده است.

معرفی شرکت توزیع برق مشهد

بیش از یکصد سال از زمانی که اولین چراغ برق در شهر مشهد و در حرم مطهر حضرت رضا (ع) روشن شد می گذرد. در آن زمان برای اولین بار در ایران از انرژی برق بصورت عمومی استفاده شد. در سال 1316 شرکت عمومی برق مشهد تاسیس شد و تا سال 1343 که شرکت‌های برق منطقه‌ای تاسیس گردیدند، مشغول فعالیت بود. پس از آن، شرکت برق منطقه ای خراسان، عهده دار ارائه خدمات مربوطه به مردم خراسان گردید. از سال 1371 به منظور اجرای ساختار جدید، تاسیس شرکت‌های وابسته آغاز و بخش‌های مختلف برق خراسان در قالب شرکتهای اقماری ساماندهی گردیدند. در ابتدا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان عهده دار مدیریت بخش توزیع در استان گردید.

در این راستا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در تاریخ 5/5/1373 با انتصابیه شماره 100/14469 ریاست مجمع عمومی از شرکت توزیع برق استان خراسان منفک و عملا فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در آغاز با 1001 نفر پرسنل و 541368 مشترک در محدوده شهر مشهد، چناران، فریمان، سرخس و کلات شروع به فعالیت کرد.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =