برگزاری جلسه شورای راهبری مدیریت دانش در شرکت دامداران

برگزاری جلسه شورای راهبری مدیریت دانش در شرکت دامداران

پس از اجرای گام‌های مقدماتی پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت دامدران، اولین جلسه شورای راهبری مدیریت دانش در این شرکت برگزار شد. در این جلسه که با حضور آقای مهندس تیموری (مدیرعامل)، معاونین و برخی مدیران شرکت دامداران برگزار شد، خلاصه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص ایجاد بسترهای اولیه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت دامداران، ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش، طراحی و تدوین درخت دانش و نقشه دانش و همچنین استقرار سامانه نرم‌افزاری مدیریت دانش دانا توسط تیم مشاور ارائه شد.

در ادامه آقای مهندس تیموری بر نقش موثر سفیران دانش و جلسه شورای راهبری مدیریت دانش در موفقیت این طرح تأکید کرد و اذعان داشت: «با توجه به تجربه 13 ساله شرکت دامداران در استقرار استانداردهای مدیریت کیفیت، تلاش می کنیم با انتخاب درست سفیران دانش و توانمندسازی آن‌ها موفقیت‌‌های بیشتری در زمینه مدیریت دانش نیز کسب کنیم.»

برگزاری جلسه شورای راهبری مدیریت دانش در این شرکت در ادامه

blank

مدیریت دانش در شرکت دامداران

پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت دامداران با هدف ایجاد فرآیند مدیریت دانش و دستیابی به نتایج ملموس و کاربردی از سال 1400 آغاز شده است. گروه مشاوره مدیریت دانش دانا این پروژه را با  رویکرد منتورینگ اجرا می‌کند. هدف از اتخاذ این رویکرد این است که پس از اتمام پروژه، واحد مدیریت دانش و سفیران دانش شرکت دامداران به شکل مستقل فعالیت‌های مدیریت دانشی را در سطح شرکت ادامه دهند.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =