ارکان جهت‌ساز مدیریت دانش در پتروشیمی مارون

تدوین ارکان جهت‌ساز مدیریت دانش در پتروشیمی مارون

 ارکان جهت‌ساز مدیریت دانش در پتروشیمی مارون

در دومین گام از پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی مارون ارکان جهت‌ساز و استراتژی‌های مدیریت دانش تدوین شد. بدین منظور پس از برگزاری جلسات متعدد با واحدهای مربوطه، چشم‌انداز مدیریت دانش، ماموریت مدیریت دانش، استراتژی مدیریت دانش و نقشه راه 4 ساله مدیریت دانش با هدف ارتقاء سطح بلوغ  این شرکت در حوزه‌های مختلف سازمانی  تدوین و ارائه شد.

شرکت شرکت پتروشمی مارون از شهریور سال جاری برنامه پیاده‌سازی مدیریت دانش را در دستور کار خود قرار داد. پیاده‌سازی مدیریت دانش در این شرکت در 5 گام عملیاتی طراحی شد و در  دومین گام برای استقرار نظام مدیریت دانش، ارکان جهت ساز مدیریت دانش در این سازمان تدوین شد.

 

تدوین ارکان جهت‌ساز و استراتژی‌های مدیریت دانش گاز هرمزگان

 

پتروشیمی مارون؛ یکی از بزرگ‌ترین پتروشیمی‌های ایران و جهان

شرکت پتروشیمی مارون در سال 1377 برای اجرای طرح الفین هفتم تاسیس شد. با اجرای این طرح که یا ظرفیت تولید سالیانه 1.1 میلیون تن پلی اتیلن در زمره بزرگترین الفین ها در جهان می باشد، برای اولین بار در کشور، اتان از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده های پلیمری و شیمیایی تبدیل شد. واحد الفین پتروشیمی مارون با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و یکصد هزار تن اتیلن یکی از معدود مگا الفین‌های به بهره برداری رسیده جهان می‌باشد. این واحد عظیم با تولید سالیانه 1،100،000 تن اتیلن گرید پلیمری و 200،000 تن پروپیلن گرید پلیمری به عنوان محصولات اصلی در تبدیل هیدروکربن ها به مواد پلیمری و پتروشیمیایی نقش اساسی دارد. به‌طور کلی شرکت پتروشیمی مارون با توانایی تولید سالانه 1100000تن اتیلن، 200000 تن پروپیلن، 300000 تن پلی اتیلن سنگین، 300000 تن پلی پروپیلن و بیش از 443000تن انواع گلایکول یکی از بزرگترین شرکت‌های پتروشیمی در ایران و جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =