آموزش مدیریت دانش

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت صدرتامین

برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت صدرتامین

مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا با همکاری سازمان ملی بهره‌وری اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت صدرتامین با عنوان  “مدیریت دانش مبتنی بر مدل سازمان بهره‌وری آسیایی” نمود. این دوره در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و با حضور مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و شرکت‌های زیر مجموعه نظیر صنایع کاشی و سرامیک الوند، شرکت سرام آرا، کاشی سعدی، شرکت پشم شیشه ایران، شرکت معدنی املاح ایران، شرکت صنایع خاک چینی ایران، شرکت زغال سنگ پروده ایران  و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره آموزش مفاهیم و ابزارهای مدیریت دانش بر اساسا مدل APO بود.

 

معرفی صدر تامین

شرکت سرمایه­ گذاری صدرتأمین در سال 1378 ، با سرمایه ثبتی یک میلیارد ریال ، تحت پوشش شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا) به عنوان یکی از هلدینگ های تخصصی در حوزه صنایع کاشی وسرامیک در قالب سهامی خاص تاسیس شد. در سال 1387 و با توجه به سند چشم­ انداز شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی (شستا) ، جهت­ گیری جدیدی برای هلدینگ صدرتامین تعیین و ورود به حوزه صنعت کانی­های فلزی و غیرفلزی در دستور کار این هلدینگ قرار گرفت. صنایع معدنی در کنار پتروشیمی جز صنایع استراتژیک کشور محسوب می شود و به دلیل مزیت نسبی ایران و میزان ذخایر قابل توجه کشور ، این صنعت در دسته ی صنایع برتر و پیشرو در اقتصاد ملی می باشد. معدن و صنایع وابسته به آن حاشیه سود بسیار مناسبی نسبت به سایر صنایع دارد و تداوم رشد آن همواره در ایران و جهان قابل ملاحظه است.

مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا؛ مرجع جامع آموزش‌های عمومی و تخصصی مدیریت دانش و نوآوری

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا، با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه مدیریت دانش و نوآوری،”مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا” را ایجاد کرده است. ماموریت ما در این مرکز ارائه آموزش‌های اثربخش و ارزش آفرین مدیریت دانش و نوآوری به افراد و سازمان‌هاست. سرفصل‌ها و محتوای دوره‌های آموزشی به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر ارائه به روزترین مطالب آکادمیک مدیریت دانش، نمونه‌های اجرایی و تجربیات داخلی و خارجی نیز با رویکرد مربی‌گری و یادگیری حین عمل، به فراگیران آموزش داده شود. ما در این مرکز از مجرب‌ترین اساتید داخلی و بین المللی بهره می‌گیریم تا دوره‌های آموزشی مدیریت دانش و نوآوری، برای افراد و سازمان‌ها اثربخش و ارزش آفرین باشد.

مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =