آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب مشهد

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب مشهد آغاز شد. این پروژه با هدف بهبود و ارتقاء سطح بلوغ مدیریت دانش و در راستای توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات شرکت و خلق ارزش از دانش کارکنان طراحی شده است.

بر اساس تجربیات پیشین شرکت دانا، برای پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب مشهد مدت زمان 12 ماه در نظر گرفته شده است و مشاوران گروه دانا در کنار سفیران دانش و تیم اجرایی مدیریت دانش آبفا مشهد، اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در 8 گام این پروژه را اجرا می‌کنند.

آب شرب شهر مشهد از منابع داخلی دشت مشهد تأمین می شود . حدود 85 درصد آن توسط چاههای عمیق که تعدادی از آنها در محدوده شهر و مابقی در خارج محدوده فعلی قرار دارند . تعداد 5 حلقه چاه آهکی در منطقه پائین دست سد کارده نیز جزو چاههای خارج شهر محسوب می شوند.

شرکت آب و فاضلاب مشهد

علاوه برآن دو سد کارده و طرق و همچنین یک دهنه چشمه آهکی در اندرخ که زیردست سد کارده می باشد تأمین کننده آب شرب مشهد می باشند .
از مجموعه فوق فقط آب سدهای طرق و کارده سالانه حدود 20 میلیون متر مکعب تأمین می شود که توسط دو رشته خط انتقال به طول 25 کیلومتر و 45 کیلومتر به تصفیه خانه های شماره یک منتقل و پس از تصفیه فیزیکی به شبکه توزیع وارد می شود البته قرار است که آب سد طرق از این به بعد در تصفیه خانه شماره 2 تصفیه و به سیستم توزیع آب شهر داده شود و از ظرفیت خالی تصفیه خانه شماره یک نیز برای آب بنام جدید سطحی استفاده شود .

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =