درخت و نقشه دانش گروه مالی سپهر صادرات

درخت دانش و نقشه دانش گروه مالی سپهر صادرات تدوین شد

درخت دانش و نقشه دانش گروه مالی سپهر صادرات تدوین شد

جلسات تدوین درخت دانش و نقشه دانش در گروه مالی سپهر صادرات از اواسط تیر ماه به مدت یک ماه برگزار شد. برای انجام این فاز از “پروژه استقرار راهکارهای مدیریت دانش”، گروه مشاوره مدیریت دانش دانا با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، بیش از 25 جلسه را با مدیران و کارشناسان تمامی واحدهای سازمانی برگزار کرد.

نقشه دانش گروه مالی سپهر صادرات در بر دارنده اطلاعات بسیار مفید در خصوص دانش سازمانی است و به عنوان مبنای پیاده‌سازی ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش و تحلیل شکاف دانشی در این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات 

در سال ۱۳۹۳ با توجه به عرضه سهام بانک صادرات در بازار بورس و تصویب قوانین ناظر بر خروج بانک ها از بنگاه داری، نیاز به شکل گیری نهادی تخصصی در زیر مجموعه بانک صادرات ایران احساس شد و بر این اساس شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) ابتدا به عنوان شرکت سهامی خاص در تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۱۴ و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ به عنوان شرکت سهامی عام به شماره ثبت ۴۶۲۹۰۱ نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. در حال حاضر، شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) جزء واحد های تجاری فرعی بانک صادرات ایران است و در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس به ثبت رسیده است. سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت ها ، مجتمع ها، طرح ها، واحد های تولیدی و صنعتی، بازرگانی، خدماتی و حمل و نقل و سایر فعالیت ها به طور مستقیم و غیر مستقیم که برای پیشبرد و تحقق اهداف شرکت لازم و مفید باشند ، موضوع فعالیت این شرکت است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =