ثبت‌نام سومین دوره آموزش جامع مدیریت دانش دانا- مهر ۱۴۰۱

ثبت‌نام سومین دوره آموزش جامع مدیریت دانش دانا- مهر ۱۴۰۱

باتوجه‌به استقبال خوب علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش از 2 دوره آموزش جامع مدیریت دانش که در فصل بهار و تابستان امسال برگزار شد، گروه مشاوره مدیریت دانش دانا در نظر دارد سومین کارگاه آموزش جامع مدیریت دانش را نیز در مهرماه سال جاری برگزار کند.

هدف این دوره آموزشی، ارائه مفاهیم کلیدی برای پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان است. مدرسان گروه دانا تلاش می‌کنند تا با ارائه مثال‌ها و نمونه‌های واقعی از تجربیات پیاده‌سازی مدیریت دانش در کشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های عملی و اجرایی، مفاهیم تخصصی مدیریت دانش را به‌صورت اثربخش به دانش‌پذیران منتقل کنند. این دوره با همکاری شرکت دانش انطباق سیستم (آکادمی DAS انگلستان) برگزار خواهد شد و برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر توسط سازمان ملی استاندارد صادر می‌شود.

ثبت‌نام سومین دوره آموزش جامع مدیریت دانش دانا مهر ۱۴۰۱

مشخصات دوره

مدت‌زمان: ۱۶ ساعت آموزش تئوری و کارگاهی

تاریخ برگزاری: ۱۹ و ۲۰ مهر

نحوه برگزاری: حضوری

محل برگزاری: دانشگاه علامه طباطبایی

 

مخاطبین دوره

مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی

مدیران و کارشناسان شرکت‌های خصوصی

علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش

 

سرفصل آموزش

آشنایی با مفاهیم مدیریت دانش

مراحل پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان

آشنایی با تکنیک‌های کاربردی مدیریت دانش

 

نحوه ثبت‌نام

هزینه ثبت‌نام برای هر 000/800/1 تومان

برای ثبت‌نام در این دوره با واحد آموزش گروه دانا با شماره ۰۲۱۸۸۱۹۵۱۹۳  و یا واتساپ 09308195193 تماس حاصل فرمایید

 

اهمیت آموزش در مدیریت دانش

پیاد‌ه‌سازی مدیریت دانش مستلزم برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر با هدف افزایش آگاهی و همچنین انتقال دانش به‌کارگیری ابزارها و راهکارهای مدیریت دانش به مدیران، دانشکاران و راهبران نظام مدیریت دانش سازمان است. کلیه نقش‌های مدیریت دانش بنا به وظایف و مسئولیت‌های خود، باید دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی را بگذرانند. «گروه مشاوره مدیریت دانش دانا»، بیش از ۲۰ دوره آموزشی مدیریت دانش را در سطوح پایه‌ای و پیشرفته طراحی نموده است. کلیه دوره‌های آموزشی مدیریت دانش ما به‌صورت کارگاهی و با رویکرد مربیگری و یادگیری حین عمل اجرا می‌شوند. مخاطبین این دوره عبارت بودند از مدیریان و کارشناسان شرکت‌های خصوصی، مدیران و کارشناسان  دستگاه‌های اجرایی و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت دانش.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =