پیاده‌سازی تکنیک‌های مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس وارد ششمین فاز اجرایی شد. در این گام از پروژه، پیاده‌سازی تکنیک‌های مدیریت دانش در شرکت پتروشیمی پردیس متناسب با نیازهای واحدهای مختلف سازمانی در دستور کار قرار گرفت. بدین منظور برخی رویکردهای کاربردی مدیریت دانش مانند استخراج دانش، کافه دانش، انجمن خبرگی در دستور کار تیم اجرایی پروژه قرار گرفته است.

سفیران دانش منتخب واحدهای عملیاتی پتروشیمی پردیس در ماه‌های گذشته آموزش‌های تخصصی در حوزه تکنیک‌های مدیریت دانش را فراگرفته‌اند و در پیاده‌سازی تکنیک‌ها تیم اجرایی پروژه را همراهی می‌کنند.

شرکت پتروشیمی پردیس

شرکت پتروشیمی پردیس تولید و عرضه کننده محصولات آمونیاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره درخاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان می باشد.
حجم بالای تولیدات و فن آوری برتر، هماهنگی با استانداردهای زیست محیطی، سهولت دسترسی به خوراک گاز طبیعی ، خطوط حمل و نقل دریایی و برخورداری از تأسیسات ذخیره سازی و اسکله بارگیری اختصاصی برای صادرات محصول اوره ، از جمله مزیت ها و ویژگی های این مجتمع بوده که چشم انداز روشنی را برای جایگاه این شرکت در بازارهای بین المللی ترسیم می نماید.
  همسو با سیاست های توسعه ای کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و در چارچوب اقـدامات صورت گرفته توسـط شرکت ملی صنایع پتروشیمـی جهت توسعه منطقه ویژه اقتصادی/انرژی پارس جنوبی؛ احداث فاز اول و دوم مجتمع پتروشیمی پردیس به ترتیب در سالهای ۱۳۸۰ و ۱۳۸۳ توسـط شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی صورت پذیرفته است.

 

 

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =