پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت صنایع شیمیایی ایران

آغاز پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت صنایع شیمیایی ایران

پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت صنایع شیمیایی ایران آغاز شد. این پروژه با هدف ایجاد بسترهای مدیریت دانش و پیاده‌سازی ابزارها و تکنیک‌های کاربردی مدیریت دانش در 8 فاز اجرایی طراحی شده است.

برای پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، 12 ماه زمان درنظرگرفته شده است. گروه مشاوره مدیریت دانش دانا طی این مدت از رویکرد منتورینگ استفاده می‌کند تا پس از اتمام پروژه، تیم اجرایی مدیریت دانش و سفیران دانش این شرکت، فعالیت‌های مدیریت دانش را​ ادامه دهند.

درباره شرکت

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) در سال 1363 تأسیس گردید. عملیات اجرایی طرح ایجاد مجتمع آلکیل بنزن خطی (LAB) در اواخر سال 1369 در ناحیه‌ای به مساحت 3420000 مترمربع در منطقه صنعتی شمال غرب اصفهان آغاز شد.

دانش فنی این طرح برای تولید سالانه 50000 تن آلکیل بنزن خطی و 46000 تن نرمال پارافین خریداری گردید و سرانجام این مجتمع تولیدی در 11 خرداد ماه سال 1373 به بهره‌برداری رسید. با افزایش مصرف داخلی و همچنین بهبود بازار مصرف در منطقه، اجرای طرح توسعه شرکت برای تولید سالانه 75000 تن آلکیل بنزن خطی و 140000 تن نرمال پارافین قوت گرفت. با بهره‌گیری از دانش موجود و به‌کارگیری مهارت‌های علمی و تجربی نیروهای متخصص، این شرکت موفق شد در سال 1382 طرح توسعه خود را با موفقیت به انجام رساند. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران به منظور کاهش تولید محصول جانبی آلکیلات سنگین (HAB) و همچنین ارتقای کیفیت و افزایش میزان تولید آلکیل بنزن خطی (LAB)، با همکاری شرکت Sinopec طرح هیدروژن‌دهی انتخابی دی‌الفین‌ها (DSH) را در سال 1387 با موفقیت به بهره‌برداری رساند. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال 1389 موفق به دریافت استاندارد ملی برای محصولات خود گردید و برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانید.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =