استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا در شرکت نیرپارس

استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا در شرکت نیرپارس

استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا در شرکت نیرپارس 

نرم‌افزار مدیریت دانش دانا در شرکت نیرپارس استقرار یافت. این شرکت به عنوان بازوی اجرایی گروه مپنا در پروژه‌های EPC نفت، گاز و پتروشیمی، نرم‌افزار مدیریت دانش گروه دانا را به عنوان بستری مناسب برای افزایش تعاملات سازمانی و پشتیانی از فرایند مدیریت دانش انتخاب کرد.

سامانه مدیریت دانش دانا دارای ماژول‌های متعددی است که هر یک از آن‌ها در راستای پوشش یکی از 5 عنصر اصلی چرخه دانش شامل شناسایی دانش، خلق دانش، ذخیره‌سازی دانش، به اشتراک‌گذاری  دانش و بکارگیری دانش طراحی شده‌است.
نرم‌افزار مدیریت دانش دانا، جامع‌ترین سامانه مدیریت دانش کشور است که با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی دنیا و مبتنی بر راهکارهای هوش مصنوعی طراحی شده است. قابلیت‌های منحصر به فرد این سیستم نرم‌افزاری و کاربردپسند بودن آن موجب شده تا شرکت نیرپارس در فرایند پیاده‌سازی مدیریت دانش از آن استفاده کنند.

 

شرکت نیر پارس

شرکت نیرپارس به عنوان یک بنگاه اقتصادی دانش محور با اتکا بر کارکنان خلاق و کارآمد و با بهره گیری از دانش، ظرفیت و توانمندی‌های داخلی ضمن رعایت تعهدات اجتماعی و زیست محیطی خدمات خود را در چارچوب معیارهای اصلی زمان، هزینه و کیفیت با تعامل کارا و موثر با تمامی ذینفعان عرضه می نماید تا ضامن رشد وسودآوری شرکت درعرصه رقابتهای ملی و منطقه ای باشد.
به عنوان بازوی اجرایی گروه مپنا در پروژه های EPC نفت، گاز و پتروشیمی در راستای تحقق چشم انداز گروه، بر آن است تا یکی از سه شرکت برتر داخلی در حوزه فعالیت های EPC میان دستی و پایین دستی از لحاظ سهم بازارو میزان فروش تا سال ۱۴۰۰ باشد.
شرکت نیرپارس به نمایندگی از طرف گروه مپنا و یا به صورت مستقل درپروژه های نفت، گاز و پتروشیمی حضور یافته که کارهای تحت قرارداد را یا در قالب مشارکت در کنسرسیوم ها ویا به صورت درون سازمانی انجام می دهد. شرکت نیر پارس همانند صنعت نیروگاهی کشور به دنبال جلب اعتماد کارفرمایان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی می باشد. استراتژی نیرپارس در این زمینه بسیار صریح و بدینگونه تعریف شده است؛
انجام پروژه ها با کیفیت مورد نظر کارفرما و حتی فراتر از انتظارات ایشان و همچنین دستیابی به اهداف زمانی پروژه ها.
این شرکت منافع خود را با منافع سایر شرکت های گروه مپنا مشترک می داند، لذا در استراتژی اجرای پروژه ها استفاده ترجیحی از خدمات سایر شرکت های گروه مپنا، اعم از تأمین کالاها و ساخت پروژه ها را مورد تأکید قرار داده است.

 

 

 

پایان خبر استقرار نرم افزار مدیریت دانش دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =