مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا

آغاز دوره‌‌های “مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا” در شرکت لیزینگ ایرانیان

دوره‌‌های توانمندسازی “مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا” در شرکت لیزینگ ایرانیان آغاز شد. مجموعه سرفصل‌های آموزشی این دوره‌‌ها با هدف یادگیری و اجرای اقدامات مدیریت دانشی در راستای بند 1-6-7 استاندارد ISO9001: 2015 طراحی شده است. 8 سرفصل آموزشی این دوره به صورت کاملا اجرایی و با حضور مدیر ارشد و بیش از 20 نفر از مدیران و خبرگان این شرکت از خردادماه آغاز شده و تا ماه آینده ادامه خواهد داشت.

یکی از ویژگی‌های مهم دوره‌های آموزشی “مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا” یادگیری اثربخش مدیریت دانش در راستای اجرای ابزارها و تکنیک‌ها به صورت درون سازمانی است. در شرکت لیزینگ ایرانیان نیز این رویکرد در حال اجراست و پس از ارائه هر یک سرفص‌های آموزشی، اقدامات اجرایی متناسب با آن توسط تیم داخلی شرکت انجام شده و نتایج به مدرسین مرکز ارائه می‌شود.

شرکت لیزینگ ایرانیان (سهامی عام) در سال ۱۳۸۱ با سرمایه گذاری مشترک گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو تاسیس و با همکاری تعدادی از مدیران و کارشناسان مجرب و متخصص شروع به فعالیت نموده است. در سال ۱۳۸۸ پس از انجام ارزیابی رسمی از سوی کارشناسان بانک مرکزی، شرکت موفق به دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد و در همین سال به منظور بهره‌مند نمودن صاحبان محترم سهام از مزایای مرتبط با ورود شرکت به بازار فرابورس کشور، پس از طی تشریفات قانونی مربوطه و به پشتوانه شفافیت در نحوه عملکرد و گزارشگری مالی و همچنین اهتمام همه جانبه مدیران و کارکنان خدوم و ساعی خود، توانست با ثبت رکوردی بی سابقه در سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، تنها در مدت ۱۲ روز از زمان ارائه درخواست پذیرش به سازمان بورس  در هیئت پذیرش مورد پذیرش قرار گرفته و با نماد “وایران” نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت برسد.

در سال ۱۳۸۹ لیزینگ ایرانیان با اتکا به دانش، توانمندی و تخصص سرمایه های انسانی خود ضمن دریافت مجدد گواهی نامه ISO۹۰۰۱-۲۰۰۸ ، وارد عرصه‌ای متفاوت از فروش در صنعت لیزینگ کشور شد و توانست ضمن ثبت رکوردی بی سابقه در فروش انواع خودروهای سبک تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، سود هر سهم خود را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش دهد و بستر مناسبی را برای افزایش ارزش ثروت سهامدارانش ایجاد نماید. از سوی دیگر در همین سال لیزینگ ایرانیان با دیدگاه مشتری مدارانه خود، طرح “یکپارچه سازی ارائه خدمات پس از فروش” را با الگوبرداری از نظام بانکی کشور طراحی و با موفقیت پیاده سازی نمود که ماحصل آن افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش هزینه های جاری سازمان بود.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا، با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه مدیریت دانش و نوآوری،”مرکز یادگیری مدیریت دانش دانا” را ایجاد کرد. ماموریت ما در این مرکز ارائه آموزش‌های اثربخش و ارزش آفرین مدیریت دانش و نوآوری به افراد و سازمان‌هاست. سرفصل‌ها و محتوای دوره‌های آموزشی به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر ارائه به روزترین مطالب آکادمیک مدیریت دانش، نمونه‌های اجرایی و تجربیات داخلی و خارجی نیز با رویکرد مربی‌گری و یادگیری حین عمل، به فراگیران آموزش داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =