برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد

در اولین گام از پیاده‌سازی راهکارهای مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد، دوره‌های آموزشی مدیریت دانش برای مدیران ارشد سازمان و سفیران دانش برگزار شد. در نخستین جلسه از پروژه برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد که با حضور بیش از 40 نفر از مدیران ارشد و رؤسای این شرکت برگزار شد، مفاهیم مدیریت دانش، ضرورت‌ها، اهداف پیاده‌سازی مدیریت دانش تبین شد و مراحل اجرایی پروژه نیز توسط تیم مشاور تشریح شد. در ادامه، دوره اولین جلسه از دوره آموزشی سفیران دانش با حضور بیش از 50 نفر از افراد منتخب برگزار شد. در این دوره نیز پس از مروری بر مفاهیم، ضرورت‌ها و اهداف پیاده‌سازی مدیریت دانش، معماری نقشه دانش سازمانی و مراحل اجرایی آن ارائه شد. اقدامات اجرایی این پروژه برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت دانش در شرکت توزیع برق مشهد با رویکرد منتورینگ و با همراهی سفیران دانش  اجرا می‌شوند.

معرفی شرکت توزیع برق مشهد

بیش از یکصد سال از زمانی که اولین چراغ برق در شهر مشهد و در حرم مطهر حضرت رضا (ع) روشن شد می گذرد. در آن زمان برای اولین بار در ایران از انرژی برق بصورت عمومی استفاده شد. در سال 1316 شرکت عمومی برق مشهد تاسیس شد و تا سال 1343 که شرکت‌های برق منطقه‌ای تاسیس گردیدند، مشغول فعالیت بود. پس از آن، شرکت برق منطقه ای خراسان، عهده دار ارائه خدمات مربوطه به مردم خراسان گردید. از سال 1371 به منظور اجرای ساختار جدید، تاسیس شرکت‌های وابسته آغاز و بخش‌های مختلف برق خراسان در قالب شرکتهای اقماری ساماندهی گردیدند. در ابتدا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان عهده دار مدیریت بخش توزیع در استان گردید.

در این راستا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در تاریخ 5/5/1373 با انتصابیه شماره 100/14469 ریاست مجمع عمومی از شرکت توزیع برق استان خراسان منفک و عملا فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در آغاز با 1001 نفر پرسنل و 541368 مشترک در محدوده شهر مشهد، چناران، فریمان، سرخس و کلات شروع به فعالیت کرد.

گروه مشاوره مدیریت دانش دانا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =