برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت دانش در ایرانسل

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت دانش در ایرانسل

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت دانش در ایرانسل

چهارمین گام پروژه پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت ایرانسل با برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت دانش آغاز شد. بدین منظور پس از انتخاب جامعه هدف آموزش از میان مدیران و کارشناسان ایرانسل، 8 دوره مجازی مدیریت دانش با همکاری دپارتمان آموزش برگزار شد. در این دوره‌های آموزشی بیش از 320 نفر از دانشکاران ایرانسل حضور داشتند و مجموعا بیش 1000 نفرساعت آموزش ارائه شد. گام بعدی در این گام از پروژه برگزاری دوره‌های تخصصی مدیریت دانش برای سفیران دانش ایرانسل با رویکرد منتورینگ خواهد بود.

برای برگزاری این دوره‌ها از پلتفرم دانا پلاس استفاده شد. قابلیت‌های منحصر به فرد این پلتفرم نقش بسزایی در افزایش تعامل دانشکارن و مشارکت آن‌ها در دوره‌های آموزشی داشت.

 

آموزش مدیریت دانش

ایرانسل به عنوان نخستین شرکت از مجموعه شرکت‌های MTN و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، به بهترین نحو از ابزارهای فناورانه در راستای پیاده‌سازی مدیریت دانش بهره برد. ادامه اقدامات پروژه استقرار نظام مدیریت دانش در ایرانسل نیز با همین رویکرد تا اواسط سال 1400 ادامه خواهد داشت.

 

آموزش مدیریت دانش

 

مدیریت دانش مستلزم آموزش مستمر با هدف افزایش آگاهی و همچنین انتقال دانش بکارگیری ابزارها و راهکارهای مدیریت دانش به مدیران، دانشکاران و راهبران نظام مدیریت دانش سازمان است و کلیه نقش های مدیریت دانش بنا به وظایف و مسئولیت های خود، باید دوره های آموزشی عمومی و تخصصی را بگذرانند. «گروه مشاوره مدیریت دانش دانا»، بیش از ۲۰ دوره آموزشی مدیریت دانش را در سطوح پایه ای و حرفه ای طراحی نموده است. کلیه دوره های آموزشی ما به صورت کارگاهی و با رویکرد مربیگری و یادگیری حین عمل اجرا می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =