راهکارهای نرم‌افزار برای توسعه برنامه مدیریت دانش

راهکارهای نرم‌افزار مدیریت دانش

در این مطلب به بررسی راهکارهای نرم افزار مدیریت دانش  می‌پردازیم.

فناوری یک نقطه عطف مهم در مسیر مدیریت دانش به سمت قابلیت هوش مصنوعی ایجاد می‌­کند.

Lexsoft Systems ارائه دهنده راه حل­‌های فناوری اطلاعات و فرآیند­های تجاری، اعلام کرد که KPMG Abogados – یکی از مشاوران برجسته خدمات مالیاتی و حقوقی در اسپانیا بر روی برنامه مدیریت دانش خود سرمایه‌­گذاری گسترده‌­تری کرده است تا دامنه راه حل­‌های فعلی را به صورت اهرمی برای استفاده و ارائه تخصص و تجربیات بیش از 800 متخصص حقوقی و مالیاتی به مشتریان به کار­گیرد. با به روزرسانی مولفه‌­های اساسی راه حل به جدیدترین نسخه­‌ها، این نوسازی فناوری یک نقطه عطف مهم در مسیر مدیریت دانش KPMG Abogados محسوب می‌شود، زیرا پایه و اساسی را برای حرکت شرکت به سمت قابلیت هوش مصنوعی در آینده نزدیک ایجاد می‌کند.

راه حل­‌های مدیریت دانش KPMG  شامل Lexsoft T3 (موتور گردش کار مدیریت دانش جامع) و iManage RAVN Insight (برنامه جستجوی سازمانی با هوش مصنوعی) است. هر دو این برنامه‌­ها که به طور یکپارچه با سند سازمانی شرکت و سیستم مدیریت ایمیل، ادغام می شوند، ارتقا یافته‌­اند.

نرم افزار مدیریت دانش دانا

نرم‌افزار مدیریت دانش

بلافاصله به موجب فعال شدن آخرین نسخه راه حل­‌ها، متخصصان KPMG  از عملکرد پیشرفته سیستم مدیریت دانش شرکت بهره‌­مند می­‌شوند. به دلیل داشتن رابط کاربری بهتر و قابلیت جستجوی غنی‌­تر، خبرگی  کاربر به طور چشمگیری بهبود یافته است. در حال حاضر، راه حل مدیریت دانش KPMG  دانش و هوش اسناد موجود در سیستم مدیریت ایمیل را نشان می‌دهد. به طور معمول، این شرکت بیش از یک میلیون سند کاری در ده هزار خدمات متنوع برای مشتریان در سراسر اسپانیا ایجاد می کند.

KPMG اکنون آمادگی این را دارد تا مرحله بعدی برنامه مدیریت دانش شرکت را آغاز کند، این برنامه دانش موجود در شرکت را با منابع اطلاعاتی بیرونی ترکیب می‌کند تا از اطلاعات قدرتمندی که متخصصان می­‌توانند از آنها برای خدمت بهتر به مشتریان خود بهره بگیرند استفاده کند. این شرکت از طبقه‌­بندی داده­‌های پیشرفته و روش­‌های مدل­سازی ارائه شده توسط T3 در کنار توانایی برنامه برای برقراری ارتباط با وب استفاده می کند. این قابلیت، همراه با قابلیت جستجوی پیشرفته ارائه شده توسط RAVN Insight، بینش و دانش جذابی را به متخصصان KPMG  ارائه می‌دهد.

به گفته سخنگوی شرکت، “مشتری­‌ها به دلیل خبرگی متخصصان عالی ما و تیم­‎‌های ورزیده‌­ی منطقه‌­ای، و مهم­تر از آن برای” دانش “و” قدرت “این شرکت جهانی به طور کلی به KPMG مراجعه می­‌کنند. این قدرت تنها و تنها از تجربه و تخصص جمعی کل شرکت حاصل می­‌شود. دقیقا مانند رفتن به بیمارستان است – شما می‌خواهید یک پزشک با تجربه و کاردان برای معالجه شما بیاید، اما فناوری، تخصص و خدماتی که بیمارستان ارائه می دهد، در کیفیت کل درمانی که دریافت می‌کنید تأثیر دارد. بنابراین، هدف استراتژی مدیریت دانش ما استفاده از تخصص، تجربه و دانش پویا برای کمک به رفع مشکلات تجاری مشتریانمان است”.

سخنگوی KPMG ، همچنین افزود: “این تازه­‌سازی فناوری یک نقطه عطف مهم است و به ما توانایی فنی پیشرفته، از جمله هوش مصنوعی را می‌­دهد تا در آینده بسیار نزدیک صلاحیت مدیریت دانش سطح بالایی را در شرکت داشته باشیم”.

راه حل مدیریت دانش KPMG به منظور ایجاد اطمینان از بالاترین سطح محرمانه بودن برای مشتری طراحی شده است، در حالی که دانش و هوش ذاتی را از پیچیده‌­ترین و چالش برانگیزترین معاملات استخراج می‌­کند.

کارلوس گارسیا-ایگوچگا، مدیرعامل شرکت Lexsoft Systems، اظهار دارد: “KPMG  در مورد مسیری که می­‌خواهد برای مدیریت دانش طی کند کاملاً شفاف است”. وی گفت: “آن‌ها اهمیتی را که فناوری در ایجاد یک راه‌­حل معنادار برای خبرگانشان دارد، تشخیص داده‌­اند. در طول پنج سال گذشته که ما با این شرکت کار کرده ایم، تسهیل دسترسی سریع به اطلاعات بصری مربوطه برای افراد حرفه­‌ای که مشغول کار هستند از مهمترین موارد تمرکز ما بوده است. به گمان من این مسئله کلید موفقیت در مدیریت دانش در هر سازمانی است”.

منبع:

https://aithority.com/it-and-devops/kpmg-abogados-spain-steps-up-its-knowledge-management-programme-to-help-deliver-the-firms-collective-experience/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =